torsdag 24 december 2009

Viljans seger över kroppen!

Hade planerat att idag börja dagen med en lite längre springrunda. Men idag var det segt som bara den. Tänkte först att jag skulle korta av rundan. Men man hör till det lite tjurigare och envisare släktet så jag höll planen. Det jag inte räknat med var hur lite upptrampat det var i skogen de sista kilometrarna, tungt, riktigt tungt. Men viljan är stark och jag är tjurskallig. Så är väl lite sliten just nu. Men vad gör det, ska ju ikväll sitta på arslet och trycka i mig massa mat, så det skadade nog inte att köra lite slut på sig tidigare idag.

Solen har visat sig idag – underbart. Nisse är fortfarande sjuk, men trots det tog jag med mig en boll ut och lät honom springa en liten kort stund. Ville så gärna få lite vinterbilder när solen skiner.


 Solen kan verkligen höja en bild!

 
 Under några minuter glömde Kelpien bort att han är sjuk.

 
 Tror att vi båda njöt av stunden lika mycket. Snön yr och jag har en boll – livet leker, ansåg nog Nisse.

 
Den vilda jakten på bollen...

 
Mitt allra finaste!

4 kommentarer:

  1. Vilka härliga bilder!!!!

    SvaraRadera
  2. Det var Petra som blev anonym

    SvaraRadera
  3. Riktigt fina bilder!! Härligt!

    SvaraRadera
  4. Massor av styrke kramar Lena...tänker så på er...

    SvaraRadera