tisdag 23 juni 2009

Sommarledigt!

Snart är det semester, jippii! På torsdag kopplar jag på husvagnen och börjar min färd mot Uddevalla och Åses läger. Först gör jag ett stopp i Närke hos Eva och hennes små beauceronvalpar. Måste ju bara kika lite på dem. På fredagen bär det av vidare mot Uddevalla. Lägret börjar egentligen först på söndagen (samling på lördagskvällen), men vi är några som möts upp redan på fredagseftermiddagen. Lite gott att bara ta det lugnt en dag och komma på plats.

När lägret är över kör jag mot Växjö för att hälsa på familj och vänner. Har som tur är goa vänner utanför Växjö som jag kan våldsgästa i nästan en vecka. Ska bli så skönt att bara ta det helt lugnt i nästan en vecka utan några "måsten". I slutet av vecka 28 är det hemfärd som gäller för på söndagen drar Nyköpings bruks- & lydnadsläger igång och då lär man nog bo på klubben den veckan. Slutet av vecka 30 är det dags för jobb igen. Ska erkänna att jag önskade att jag haft lite längre semester en vecka eller två till hade varit gott. Men kanske det blir en vecka i höst istället.

Ha en underbar sommar!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar