söndag 4 mars 2012

Ett härligt avslut på en minnesrik vecka!

Så har en galen vecka tagit slut. Det har varit fullt schema från morgon till sen kväll. Vilket verkligen känns idag. Kroppen känns som jag festat varje kväll och sprungit 2 maraton under veckan. Men det är väl avsaknaden av sömn misstänker jag. Men jag ska inte klaga för en sekund. För veckan har varit en vecka jag sent kommer glömma.

När klockan ringde i morse var det tungt. Men när jag lyckades räta ut hjärnan och kom på att det stod heldag med lydnad i Norrköping blev det mycket lättare att ta sig ur sängens värme. Så veckans avslutades med en kall men härlig dag på Norrköping BK med Helené, Anna och Petra.

Alla hade vi räknat med en dag med vårsol men vi fick kyla istället, burr. Men vi hade himla trevligt ändå och träningen blev kanon och sista timmarna tittade solen fram lite.

Hade tänkt att fota lite då jag trodde det skulle bli fint väder. Men när man är genomkyld så är man inte så sugen på att hålla i en tung kall kamera. Men några få bilder blev det ialla fall på Helenés två härliga hundar!





1 kommentar:

  1. Men wow vilka superfina bilder!!!!!! Så himla duktig du är att fota!!!

    SvaraRadera