tisdag 13 oktober 2009

Ett försök

Idag var jag ute och sprang! En kort runda och gick stora delar av den. Efter lite prat med Jenny på CMS igår så provade jag idag att springa lite. Och än så länge känns det som om foten tålde det. Är så trött på att vara skadad.

I helgen var större delen av sökgänget på kurs eller läger så vi fick inte ihop någon träning. Passade då på att åka till Botkyrka och träna med några fd träningskamrater. Alltid lika kul och nyttigt att komma iväg från "vardagen" och se lite annat.

Snart mindre än en vecka innan Jackie kommer tillbaka från sin långa semester i Italien. Jisses vad jag saknar henne, har jobbat på tok för mycket. Men det ska hon få ta igen (o;

Har även börjat få lite ångest. Vid ett förvirrat tillfälle (mer än vanligt) sa jag till mina kollegor att "visst följer jag med till Mino-galan". Nu börjar ångesten krypa inpå mig. Är inte så glad i stora lite flottare fester. Som tur är har mina goa kollegor lovat att jag får låna en klänning av dem. Ska ev hem till Rox imorgon och prova lite klänningar. I min garderob finns det inte något som är i närheten av något passade för Mino-galan – om inte mina Lundhagsbyxor är passade... kanske med matchande Lundhagskängor.

Vill också passa på att ge ett jättestort grattis till Nisses släkting Vallmyra Kyra som i helgen blev lydnadschampion!


Vallmyra Kyra



Gänget som jag tränade med i Botkyrka

2 kommentarer:

  1. Vill se dig in din snygga känning....
    Petra

    SvaraRadera
  2. kanske jag lägger ut en bild på den innan jag sätter på mig den. Ska ut och leta skor nu. Vi hörs! Kram

    SvaraRadera