onsdag 28 oktober 2009

Chihuahuavalpar

Fick väl en lite chock när Soya började löpa 2 månader innan jag beräknat det. Men efter chocken lagt sig kom jag nog på att det inte var så dumt. Går allt vägen kommer hon få valpar runt jul. Det är rätt skönt att veta att man är helt ledig i samband med valpningen och inte behöver planera för att vara ledig.

Denna gången ska jag använda hanen som är pappa till första kullen, då jag själv så väldigt gärna vill ha en valp efter honom. Är så förtjust i honom – han är helt enkelt ljuvlig på alla sätt.  Vill du läsa mer om honom gå in på Ekorren kennel och klicka på "Bobbi".



Lilla Soya ska bli mamma igen. Det är något hon är riktigt duktig på.



"Bobby" från min första kull och är därmed efter hanen jag använder nu. Skulle gärna se att jag fick en liten tik som påminner om den här lilla pojken. Här används han av Maria Hagström som "uppvisningshund" på brukslägret i Nyköping 2008.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar