lördag 18 september 2010

En regning filminspelning!

Nu var det en tid sedan Maria Hagströms bok "Från valp till stjärna kom ut". Idag började filminspelningen för tillhörande DVD vid Taxinge slott. Jag var där för att jag hoppades få lite bra bilder till kommande bok – men tyvärr slog vädrets makter ut mig som fotograf. Men fick lite bilder på dagens event i alla fall. Trots vädret var det en härlig dag med duktiga hundförare. Jag var extra sugen på att få träffa lilla Bobby som jag fött upp och inte träffat på länge!

Lilla Bobby som var där med matte Sara. Han är så lik sin far!

Kan det bli gulligare. Ingen kunde vara gladare än jag att han fått en så underbart bra hem!
Matte Sara med sin lilla stjärna!

Många duktiga ekipage var där.

Totalt tre kamrer var igång samtidigt för att få olika vinklar. En väldigt högt upp!
Så här såg det ut idag.

Tyvärr kom regnet och det rejält bitvis. Tur det finns paraplyer.

Välbehövlig fika-paus.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar