onsdag 11 augusti 2010

Dagarna går

Just nu känns det verkligen som dagarna bara rullar på. Jag går upp, tränar (löpning eller rask promenad), fixar lite, tar mig till jobbet, jobbar, tränar mig eller hunden på lunchen, jobbar, tränar mig eller hunden, plockar lite hemma, läggdags. Upp och ny dag igen.

Nisse börjar se ut att vara i bättre form. Önskar att jag hade haft några veckor till så jag hunnit med mer tid hos Lillemans i polen, i treadmillen och på vibben, men det känns ok ändå. Träningsmässigt försöker jag mest få flyt i sök, uppletande och lydnad – kan inte ändra så mycket i sista minuten ändå – SM närmar sig vare sig jag vill eller inte.

Hittade en intressant artikel på Aftonbladets hemsida. Alltid mycket diskussioner om hundmat. Jag gillar färskfoder, kanske för att jag har en bakgrund i hästvärlden och sett vad behandlat (torrt) foder kan göra med en häst. Men något säkert svar får vi väl aldrig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar