fredag 15 maj 2009

Melwin!

Fick en bild från Melwins matte häromdagen. Han är ju bara för söt! Snart är M-kullen 10 månader. Längtar till nästa kull efter Soya. Planerar att para henne runt jul i år, då blir det valpar som levereras på våren: Det brukar vara lite lättare att ha valp när värmen kommer ut och man slipper regn, rusk och kyla när man har en liten, liten valp som ska göras rumsren!

Eventuellt ska jag själv behålla en liten tik i nästa kull - roligt! Får se om jag lämnar ut den på foder eller om den får stanna hos mig. Är lite sugen på att träna upp en Chihuahua i spår och tävla iallafall appellen. Gör jag det måste jag köpa en rosa sele och en rosa spårlina!


Lilla Melwin i husses knä. Matte har lovat fler bilder, men tydligen är han aldrig still så länge att hon hinner få med honom på bild (o:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar