lördag 24 februari 2018

Ny kamera!

Läste för rätt länge sedan en artikel och test av en nyare version av den kamera jag haft i många år, det var rena "porrläsningen" om jag ska vara ärlig. Tänkte jag att någon dag ska jag uppgradera min kamera – och nu är den här hos mig, min nya kompis!

Tid och väder har gjort att jag inte hunnit testa kameran. Men idag tog jag några minuter innan det blev för kallt att var helt still och utan vantar i vinterkylan. Nedan lite smakprov efter min första korta "provtur" med nya kärleken ;)

Jag tar även emot bokningar på fotograferingar om man önskar få sin hund fotad av mig. Kontaktinfo etc  på kerje.se









1 kommentar:

  1. Härligt, Lena! Vet hur underbart det är att gå ut och experimentera med en ny kamera! Om man bara hade mer pengar... //Mona (med Jixxa)

    SvaraRadera